معرفی سایت Azadsurf

معرفی سایت Azadsurf

معرفی سایت Azadsurf

معرفی سایت Azadsurf

معرفی سایت Azadsurf



                         Hits.ir


روش سورف ( surf ) یک روش نوپا و جدید هست که طرفداران زیادی هم دارد .


در این روش شما با عضویت در سایت سورف مربوطه وارد حساب خود میشوید و به ازای دیدن تعدادی سایت که بستگی به قانون سایت دارد مقداری سود دریافت میکنید .


کاربران در سامانه ی آزادسورف با روش های آسان به کسب درامد می پردازند و در صورت تمایل سایت و یا وبلاگ خود را به دیگران معرفی می کنند.


سوالات متداول


1) این سایت چه کمکی به ما میکند؟


Azadsurf.ir به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به کسب درامد بپردازید ودرصورت داشتن وبلاگ و یا سایتی رتبه و محبوبیت آن را افزایش دهید!


2) چگونه اعتبار بدست بیاورم؟


شما میتوانید با معرفی دوستان با لینک اختصاصی خودو یا ازطریق مشاهده سورف(بازدید خودکار)ویا از طریق گوگل پلاس و یا لایک های فیسبوک و دیگر امکاناتی که در سایت قرار دارد میتوانید به اعتبار خود بیافزایید.


3) با اعتبار ها چه کار کنم؟


شما با کسب اعتبار می توانید سایت ویا وبلاگ های خود را در سامانه ثبت کنید و به آنها اعتبار اختصاص دهید تا به کاربران دیگر نمایش داده شود و به این طریق رتبه و محبوبیت سایت خود را بالا می برید.


4) من صاحب وبلاگ و سایتی نیستم که در سامانه ثبت کنم.پس با اعتبارهایم چه کارکنم؟


اگرشما جز آن دسته از کاربرانی هستین که صاحب سایت و یا وبلاگی نیستید و یا تمایل به ثبت سایت خود در سامانه راندارین میتوانین بعد از به حدنصاب رسیدن موجودی خوددرخواست برداشت اعتبار دهید که بدین منظور از گزینه ای که در پنل کاربری خودوجود دارد میتوانید استفاده کنید.و در کمتراز 24 ساعت اعتبار شما به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.


5) آیا میتوانم اعتبار بخرم؟


در حال حاضر خرید امتیاز غیر فعال می باشد ولی بزودی این امکان فعال می گردد.


6) سوال دیگری دارید؟


شما میتوانید با استفاده از بخش پشتیبانی پاسخ سوالات خود را بیابید.




                         Hits.ir